خودکار روان نویس که موجب افزایش عمر می شود

افزایش محبوبیت خودکار روان نویس فرصتی برای تبلیغات برای مشاغل بزرگ و کوچک ایجاد کرد کسب‌وکارها شروع به چاپ لوگوی شرکت، طراحی آثار هنری و شعارهای خود روی خودکار کردند و آنها را به عنوان اقلام تبلیغاتی که می‌دانستند مردم هر روز نگه می‌دارند و استفاده می‌کنند در اختیارشان قرار می‌دهند.

کسب و کارها این خودکارهای سفارشی را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی مؤثر می دیدند.

در اصل مفهوم قلم توپ توسط جان جی لود، که به دنبال راهی برای نوشتن روی سطوحی غیر از کاغذ بود، پیشنهاد شد.

قلم آبنما با نوک ظریف خود به جز کاغذ تحریر، برای نوشتن روی چوب، کاغذ درشت و یا سطوحی دیگر قابل تحمل نبود مفهوم به اندازه کافی ساده بود، یک لوله نازک جوهر در یک استوانه راحت قرار می گرفت، جوهر در یک توپ فلزی در یک سوکت نگه داشت.

هنگامی که توپ روی سطح نوشتاری فشار داده می‌شد، توپ در سوکت می‌چرخد تا جوهر یکنواخت جریان داشته باشد آقای لود اولین اختراع خود را برای قلم توپی در 30 اکتبر 1888 دریافت کرد.

خودکار

از سال 1888، اختراعات متعددی برای تکمیل قلم توپ ثبت شد اختراعات مربوط به نوع جوهر، مکانیسم‌های چرخشی، توپ، استوانه‌ها همگی ثبت شده‌اند و هر کدام قلم توپ را به ابزار کاملی برای نوشتن تبدیل می‌کنند که امروزه می‌شناسیم.

خودکارهای توپی قابل جمع شدن ساخته شده بودند، به طوری که با کلیک یک دکمه، نوک خودکار در سیلندر محو می شود و از لکه جوهر روی جیب ها جلوگیری می کند.

هر نوآوری توپ را برای سازنده بهتر و ارزان تر می کرد. قلم توپی به زودی در هر رنگ، سبک، شکل و طرحی در دسترس قرار گرفت.

آنها دارای جوهر دائمی، جوهر پاک شدنی، جوهر سیاه، جوهر آبی، جوهر قرمز بودند انقلاب قلم بود قلم‌های توپی سفارشی با روکش نقره برای مدیران اجرایی ساخته شدند که به زودی با خودکارهای طلایی جامد جایگزین خواهند شد.

خودکارهای سفارشی با نام، حروف اول و تاریخ حکاکی شده تا اواسط دهه 1950 به عنوان هدیه داده می شد خودکار سفارشی یک نماد وضعیت با کارکنان اداری، متخصصان، منشی ها و مدیران بود.

برای استفاده روزمره، قلم های توپی تولید انبوه به طور مداوم با بهبود فرآیندها ارزان تر می شدند. خودکارهای تبلیغاتی در اوایل سال 1915 در شهر نیویورک معرفی شدند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.